123456789 0 Report post Posted December 6, 2005 Nu ne plac clientii nemultumiti, nu ne plac reclamatiile, nu ne place reclama negativa .. si ne-a venit o idee ... ce ar fi sa " incuiem " topicul legat de reclamatii .. cine o sa aiba rabdare sa se inregistreze ..doar ca sa intre acolo ?Sigur mult mai putini ... oricum nu au ce sa caute acolo .. sa cumpere si la revedere Quote Share this post Link to post Share on other sites
nu_stiu_totul 0 Report post Posted December 23, 2005 Ai zis o vorba ca si cum as fi zis-o eu.Tot la asta m-am gandit si eu... un client care deja m-am prajit ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
misadior 0 Report post Posted November 13, 2012 Da, am luat si eu un laptop cu procesor de I 7, cu diagonala de 17, cu licenta de Win 7 Pro (o gramada de bani) - si de *asa zis* nou (de cum l-am cumparat) mi-a facut numai probleme. L-am primit prin curierat dupa 2 zile (mi-au promis ca vine a 2-a zi). Mi-a venit cu sistemul de operare neinstalat (bineinteles ca sa scape de el). M-am apucat eu de instalat si de la prima instalare mi-a aparut ecranul albastru, dupa care nu am mai putut face nimic (intrase intr-o bucla cu instalare sistem). L-am retrimis la Cluj a 5-a zi, au instalat sistemul de operare si au avut ceva probleme (au spus ei ca de la un update al placii video). Pana la urma au facut ca sa mearga. Dar, a doua zi am luat-o de la capat. In timul folosirii imi aparea ecranul negru. Trebua sa-l restartez. Mi-au spus ca este in garantie..... si ca trebuie sa-l trimit la ei (prin curierul lor). Dar de fapt eu m-am saturat de atatea drumuri si sa astept. Vor sa treaca perioada de 15 zile ca sa nu imi mai dea banii inapoi. DarEste o TZEEAPA!!!!!!! Aveti grija cu asa zisele refurbished-uri ca sunt toate second hand (ei spun ca cele refurbished si sunt verificate de 2-3 ori pana la vanzare?????!!!! (asa sa fie? atunci mie de ce din prima instalare imi da erori????).Oricum este valabila legea ca in primele zece zile firma este obligata sa returneze banii.V-AM PUPAT SI SA AVETI MARRRRREEEEE GRIJA. rECOMAND PRODUSELE NOI CACI SUNT MULT MAI SIGURE Quote Share this post Link to post Share on other sites
adycobra 0 Report post Posted April 24, 2013 Sincer mie unu mi se pare dubioasa plangerea ta misadior, concurenta neloiala din zilele noastre indeamna pe unii sa recurga si la astfel de metode, lipsa detaliilor laptopului si problemele ridicate sunt putin absurde, avem zilnic plangeri telefonice de genul " Nu mere sunetul" si era dat pe mute, "Nu incarca" dar folosea incarcator compatibil si etc... Intrebarile catre suportul tehnic trebuie sa fie cat mai concrete si la obiect pentru a se putea discerne cat mai usor natura problemei reportate, si plangerile la fel. Va multumim. Quote Share this post Link to post Share on other sites